Dlaczego drukarka fiskalna podłączona do SystimPlus nie drukuje jednego z produktów?

Najczęstszą przyczyną jest zmieniona stawka VAT. Jeśli wcześniej produkt był drukowany ze stawką VAT np. 23%, drukarka fiskalna nie pozwoli na wydrukowanie tego samego produktu z ustawioną inną stawką VAT.

Aby problem rozwiązać, wystarczy poprawić stawkę na paragonie, ustawiając odpowiednią wartość — tzn. taką, która znajdowała się na poprzednich paragonach fiskalnych.

Jeśli natomiast stawka VAT musi zostać zmieniona, należy zmienić nazwę tego produktu. Dopisanie kropki na końcu bądź inna zmiana w nazwie, spowoduje, że drukarka będzie traktować produkt jako inny, i pozwoli na wydrukowanie z inną stawką VAT.

powrót do pytań

Skomentuj




Wersja DEMO - przetestuj za darmo! Załóż konto Systim w 15 sekund!


Wykorzystujemy pliki "cookies" aby nasz serwis lepiej spełniał Państwa oczekiwania. Możesz zablokować możliwość wykorzystywania tych plików poprzez zmianę ustawień w swojej przeglądarce internetowej. ok