Moje połączenie z SystimPlus zostało zamknięte. Dlaczego?

Możliwe przyczyny:
1. Nie uruchomiony (lub nie pobrany) program SystimPlus
2. Uruchomiony program "Dropbox" (należy rozwinąć ikonki koło zegara, i zamknąć ewentualny dropbox i zresetować program SystimPlus)
3. Mogą być nieprawidłowe ustawienia na koncie Systim - w module "administracja" i zakładce "opcje" znajduje się kategoria "Drukarka fiskalna i paragony fiskalne" - tutaj moga być złe ustawienia dotyczące połączenia z programem:
a) zła domena, adres IP
- jeśli drukarka podłączona do tego komputera – powinno być local.systim.pl
- jeśli na tej drukarce będą drukowane paragony z więcej niż jednego komputera – może być podane lokalne IP tego komputera (jakie dokładnie, zależy od komputera i sieci – start, cmd, ipconfig IPv4 Address) – rzadka sytuacja.
b) źle ustawiony port w SysitmPlus i w opcjach Systim
- w obu sytuacjach może być wpisany różny port! Domyślnie port w Systimplus to 9999 oraz na koncie Systim też jako 9999
c) Brak zainstalowanych sterowników lub certyfikatu — przy wyborze rodzaju połączeniana koncie Systim (moduł "Administracja, to co p.w.) :
– jeśli jest wybrana wtyczka Flash – trzeba sprawdzić, czy zainstalowana jest wtyczka flash (najlepiej pod adresem http://www.adobe.com/software/flash/about/), a następnie upewnić się, że wtyczka nie jest zablokowana,
- jeśli połączenie bezpośrednie – należy się upewnić, że dodany jest wyjątek certyfikatu. Kliknij w link obok tej opcji (przy uruchomionym SystimPlusie), i dodaj wyjątek (zaawansowane --> dodaj wyjątek).


powrót do pytań
Wykorzystujemy pliki "cookies" aby nasz serwis lepiej spełniał Państwa oczekiwania. Możesz zablokować możliwość wykorzystywania tych plików poprzez zmianę ustawień w swojej przeglądarce internetowej. ok