Co jeśli w SystimPlus nie chce uzupełnić się port, wersja programu lub wyświetlają się komunikaty błędów?

Jeżeli po zainstalowaniu najnowszej wersji programu Systim Plus w przypadku próby połączenia ("Ustaw port i połącz ponownie") z portem 9999 port nie chce się uzupełnić i jest pusty lub nie jest widoczna wersja oprogramowania SystimPlus, albo użytkownik otrzymuję błąd, np.

"See the end of this message for details on invoking
just-in-time (JIT) debugging instead of this dialog box.
************** Exception Text **************
System.InvalidOperationException: Cannot load Counter Name data because an invalid index '' was read from the registry."


Co trzeba zrobić?
Oznacza to, iż coś mogło się stać z rejestrem komputera i należy sytuację naprawić ręcznie:
1. Upewnić się czy SystimPlus jest wyłączony - jeśli będzie działał w tle, może to spowodować uszkodzenie programu.
2. Uruchomić wiersz poleceń jako administrator. Na przykład wyszukując "CMD", klikając prawym i wybierając "uruchom jako administrator".
3. Przejść do C:\Windows\system32 na przykład komendą: cd C:\Windows\system32
4. Wpisać w konsoli: lodctr /r
5. Powinien pojawić się komunikat "Info: Successfully rebuilt performance counter setting from system backup store".


powrót do pytań
Wykorzystujemy pliki "cookies" aby nasz serwis lepiej spełniał Państwa oczekiwania. Możesz zablokować możliwość wykorzystywania tych plików poprzez zmianę ustawień w swojej przeglądarce internetowej. ok