Jak dodać/usunąć informację o niezapłaconych fakturach na wydruku faktury?

Aby (nie) pojawiała się na fakturze (wydruku) informacja o niezapłaconych fakturach, wystarczy wejść w moduł „Administracja”, zakładkę „opcje”.

Ukażą się wszystkie dostępne opcje ustawień programu, należy odnaleźć w nich informację „Pokazuj na wydrukach faktur zaległe płatności kontrahenta (domyślnie wyłączone)” i tutaj w zależności od tego, co chcemy wykonać, musimy zaznaczyć (lub odznaczyć) daną opcję i następnie zatwierdzić wszystko przyciskiem „zapisz zmiany”.

Jeśli po zmianie na jednej z faktur zostaną zaległości od klientów, to trzeba wymusić odświeżenie wydruku faktury. W tym celu należy wejść w daną fakturę (edycja) i nic nie zmieniając kliknąć tylko przycisk „zapisz”. Spowoduje to odświeżenie wszystkich danych.


powrót do pytań
Wykorzystujemy pliki "cookies" aby nasz serwis lepiej spełniał Państwa oczekiwania. Możesz zablokować możliwość wykorzystywania tych plików poprzez zmianę ustawień w swojej przeglądarce internetowej. ok