Jak dodać/usunąć informację o niezapłaconych fakturach na wydruku faktury?

Aby (nie) pojawiała się na fakturze (wydruku) informacja o niezapłaconych fakturach, wystarczy wejść w moduł „Administracja”, zakładkę „opcje”.

Ukażą się wszystkie dostępne opcje ustawień programu, należy odnaleźć w nich informację „Pokazuj na wydrukach faktur zaległe płatności kontrahenta (domyślnie wyłączone)” i tutaj w zależności od tego, co chcemy wykonać, musimy zaznaczyć (lub odznaczyć) daną opcję i następnie zatwierdzić wszystko przyciskiem „zapisz zmiany”.

Jeśli po zmianie na jednej z faktur zostaną zaległości od klientów, to trzeba wymusić odświeżenie wydruku faktury. W tym celu należy wejść w daną fakturę (edycja) i nic nie zmieniając kliknąć tylko przycisk „zapisz”. Spowoduje to odświeżenie wszystkich danych.


powrót do pytań

Skomentuj




Wersja DEMO - przetestuj za darmo! Załóż konto Systim w 15 sekund!


Wykorzystujemy pliki "cookies" aby nasz serwis lepiej spełniał Państwa oczekiwania. Możesz zablokować możliwość wykorzystywania tych plików poprzez zmianę ustawień w swojej przeglądarce internetowej. ok