KONTAKT


Enadis sp. z o.o.
ul.Morska 149 U2
Gdynia 81-222
Infolinia:
22 350 64 30
pn - pt: 8:30 - 16:30
Co zrobić, jeśli omyłkowo dodaliśmy płatność do faktury? Na przykład ustawiliśmy przy jej wystawianiu termin płatności na zero, czyli "zapłacono", a program automatycznie dodał płatność, której jednak nie powinno być?
Wystarczy przejść do zakładki "płatności", znaleźć ostatnio dodaną płatność (powinna być widoczna jako pierwsza na liście), i kliknąć opcję "usuń płatność". To wszystko!
Płatność automatycznie zniknie również z faktury, co oznacza, iż faktura będzie oznaczona jako "do zapłaty".
![]() |
Zapoznaj się z odpowiedziami na często
zadawane pytania » |
![]() |
Sprawdź nasz poradnik wideo Systim »
|
![]() |
Sprawdź pomoc dostępną na koncie Systim w module "Pomoc" »
|