Nie działa skonfigurowana poczta w Systim. Co zrobić?

Aby e-maile z Systim były prawidłowo wysyłane, poczta e-mail do wysyłania wiadomości musi być dobrze skonfigurowana. Oznacza to, że wszelkie pola muszą być uzupełnione, i to o prawidłowe dane — należy się upewnić, dokładnie je sprawdzając.

Jeżeli dalej występują problemy z odbiorem/wysyłką jakichkolwiek wiadomości, należy zmienić obecny port — na port 25 (domyślny).

Dane należy wprowadzić w module administracja -> opcje -> na samym dole strony w sekcji „Konfiguracja poczty e-mail". Po zmianie każdej z opcji trzeba ją zapisać, klikając przycisk „zapisz zmiany".


powrót do pytań

Skomentuj




Wersja DEMO - przetestuj za darmo! Załóż konto Systim w 15 sekund!


Wykorzystujemy pliki "cookies" aby nasz serwis lepiej spełniał Państwa oczekiwania. Możesz zablokować możliwość wykorzystywania tych plików poprzez zmianę ustawień w swojej przeglądarce internetowej. ok