Jak włączyć/wyłączyć powiadomienia CRM wysyłane do konkretnych użytkowników?

Aby konkretni użytkownicy nie otrzymywali zbędnych powiadomień o nowych wpisach CRM lub otrzymywali, należy wejść w moduł "Ustawienia", a następnie wybrać zakładkę "Użytkownicy".

W zakładce "Użytkownicy" widoczna jest lista dodanych użytkowników, należy najechać na jedną, konkretną pozycję użytkownika i wybrać z dodatkowych ikonek (po prawej stronie) "edycję", której odpowiada ikona "ołówka".

W nowym oknie edycji należy na samym dole odznaczyć "ptaszkiem" opcję powiadomień, która brzmi następująco: "powiadamiaj o nowych wpisach CRM" - aby włączyć powiadomienia. Natomiast aby je wyłączyć, należy usunąć zaznaczenie.

powrót do pytań

Skomentuj




Wersja DEMO - przetestuj za darmo! Załóż konto Systim w 15 sekund!