Jak dodać urlop, np. macierzyński do kalendarza pracownika?

W module "Kadry i Płace" i zakładce "Kadry" mamy opcję "kalendarz pracowniczy". Aby wybrać tę opcję, należy przy dowolnym pracowniku najechać myszką na jego pozycje, aby po prawej stronie ukazały się ikony dodatkowych opcji. Opcja "pokaż kalendarz pracownika" otworzy nowe okno, w którym będzie można zobaczyć kalendarz i możliwość dodania zdarzenia przy konkretnej dacie w kalendarzu.

W kalendarzu można dodawać, np. urlopy bezpłatne, płatne, chorobowe itd. Automatycznie pojawią się tutaj też informacje o delegacjach wprowadzanych w zakładce "delegacje".

Wprowadzamy tu dane, które później zostaną użyte na liście płac dla obliczenia danych kwot różnych kwot wynagrodzeń urlopowych, chorobowych, potrąceń za urlopy bezpłatne itd. Klikając na dowolny dzień, możemy dodać nowe zdarzenie, podając jego rodzaj, czas trwania oraz ewentualny dodatkowy opis i zatwierdzając przyciskiem "Zapisz".

* Dodane zdarzenie możemy przesuwać "chwytając" je i przeciągając w inny dzień na kalendarzu. Można je również przedłużyć na kolejne dni, "chwytając" je z prawej skrajnej strony i przeciągając dalej. Można wreszcie — po najechaniu na dany element, użyć czerwonego przycisku "usuń", aby dane zdarzenie usunąć.

powrót do pytań

Skomentuj




Wersja DEMO - przetestuj za darmo! Załóż konto Systim w 15 sekund!