Dlaczego nie mogę wydrukować raportu okresowego na drukarce fiskalnej?

Na początku należy podkreślić, że istnieje zastępcze rozwiązanie problemu - możliwość wydrukowania raportu okresowego bezpośrednio z drukarki fiskalnej (w razie wątpliwości jak tego dokonać, należy zapoznać się z instrukcją obsługi drukarki, i/lub skontaktować się z działem pomocy producenta drukarki).

-----------
Następnie należy w pierwszej kolejności sprawdzić działanie innych funkcji. Mianowicie należy wykonać poniższe czynności w celu sprawdzenia:
1. Czy jest możliwy wydruk raportu dziennego?
2. Czy paragony fiskalne drukują się prawidłowo (w tym paragon test za 1 gr)?
3. Co pokazuje stan drukarki w logach, czy wyskakuje jakiś błąd w logu (zakładka "Log" w programie SystimPlus)?

Jeżeli po sprawdzeniu dwóch pierwszych podpunktów wszystko działa poprawnie, ale w ostatnim (trzecim) podpunkcie (w zakładce "log" w SystimPlus) pojawia się kod błędu, to należy wysłać na adres mailowy "kontakt@systim.pl" (lub skontaktować się z naszą infolinią) szczegółowe informacje na temat pojawiającego się błędu:
1. Jaki model drukarki Państwo posiadają?
2. Jaka wersja SystimPlus jest u Państwa obecnie zainstalowana?
3. Na jakim systemie operacyjnym Państwo pracują?
4. Czy drukarka reaguje (jakkolwiek) na przyciśnięcie przycisku "raport okresowy", czy cokolwiek się na niej pojawia i czy drukuje się jakikolwiek paragon (nawet częściowy)?


powrót do pytań
Wykorzystujemy pliki "cookies" aby nasz serwis lepiej spełniał Państwa oczekiwania. Możesz zablokować możliwość wykorzystywania tych plików poprzez zmianę ustawień w swojej przeglądarce internetowej. ok