Czy można wykonać korektę listy płac?

Aby dokonać korekty utworzonej listy płac, należy przejść do modułu Uzytkownicy, kadry, umowy do zakładki Płace. Na liście wszystkich utworzonych list płac, należy znaleźć odpowiednią listę i kliknąć przy niej ikonę OPCJE. Tam należy wybrać opcję "wystaw korektę". System dokona automatycznie korekty.

Uwaga! Na liście będzie widoczna tylko ostatnia wersja listy płac, a więc korygowana. Nie ma możliwości korygowania lub powrotu do poprzedniej wersji listy płac (wykonanej przed korektą). Dodatkowo w edycji tej listy płac będzie na samej górze po prawej stronie możliwość pobrania listy płac do formatu PDF w wersji 1 (pierwotnej), wersji 2 i wyżej (czyli tych już korygowanych) oraz możliwość pobrania listy wypłat z tych wersji.


2. Czy różnice wynikające z dokonanej korekty będą automatycznie zaksięgowane przez system?

Tak, tzn. wystawienie korekty nic nie spowoduje, ale zmodyfikowanie kwot w tej korekcie już tak (wystawi się nowy dokument księgowy).

Dokument księgowy będzie zawierał albo różnicę między korektą a poprzednią zaksięgowaną wersją listy płac (jeśli była jakakolwiek zaksięgowana) lub całą kwotę korekty (jeśli żadna z poprzednich wersji nie została zaksięgowana).


powrót do pytań
Wykorzystujemy pliki "cookies" aby nasz serwis lepiej spełniał Państwa oczekiwania. Możesz zablokować możliwość wykorzystywania tych plików poprzez zmianę ustawień w swojej przeglądarce internetowej. ok