Czy można wykonać korektę listy płac?

1. Jeżeli wszystkie listy płac są już dodane w programie, np. za maj i listopad i chcemy dokonać zmiany w liście płac za listopad, to czy powinno się tworzyć nową listę płac?

Program na chwilę obecną nie umożliwia tworzenia korekt i nie można utworzyć drugiej listy płac w tym samym okresie. Należy wykonać edycję listy płac (np. za wspomniany wyżej listopad).


2. Czy różnice wynikające z dokonanej korekty będą automatycznie zaksięgowane przez system?

Księgowanie należy wykonać ręcznie. Jeśli mają Państwo w programie księgowość KPiR i włączone księgowanie automatyczne (jeśli miesiąc księgowy nie jest zamknięty), to zostanie dokonana edycja pierwotnego księgowania l.p. - więc jeśli tego Państwo nie chcą, to należy albo zamknąć miesiąc księgowy, w którym została zaksięgowana l.p., albo chwilowo wyłączyć księgowanie automatyczne.​

powrót do pytań
Wykorzystujemy pliki "cookies" aby nasz serwis lepiej spełniał Państwa oczekiwania. Możesz zablokować możliwość wykorzystywania tych plików poprzez zmianę ustawień w swojej przeglądarce internetowej. ok