Czy można podać dwie daty wypłaty listy płac?

W przypadku, gdy wypłacamy wynagrodzenia w dwóch częściach, np. 30 września i następnie 3 października, nie możemy do programu wprowadzić dwóch dat wypłaty.

W związku z powyższym, nie ma możliwości podania więcej niż 1 daty wypłaty listy płac. Należy podać ostateczną datę wypłaty całości wynagrodzenia, czyli (np. 3 października).

Jeśli jest księgowość uproszczona, a więc KPiR, to w księgowaniu nie powstanie żaden problem, ponieważ i tak zostanie wprowadzone na ostatni dzień okresu listy płac (czyli, np. na 30 września), bo została ona wypłacona do 10 października. Jeśli mają Państwo księgowość KH, to dana czynność zadziała w ten sam sposób.

powrót do pytań
Wykorzystujemy pliki "cookies" aby nasz serwis lepiej spełniał Państwa oczekiwania. Możesz zablokować możliwość wykorzystywania tych plików poprzez zmianę ustawień w swojej przeglądarce internetowej. ok