Jakie płatności trafiają do modułu "Wpisy po terminie"?

Do zakładki "Wpisy po terminie" trafiają wszystkie faktury nieopłacone według ustalonego pola "termin płatności" i według pola "data zapłaty" - w zależności od określonego przypadku księgowania pojawią się na liście lub nie pojawią. Mianowicie:

- gdy księguje się już opłaconą fakturę, to wspomniane pole "data zapłaty" będzie wypełnione, i takie księgowanie nie pojawi się we wpisach po terminie,
- gdy zaksięguje się fakturę nieopłaconą, to pole "data zapłaty" będzie puste i księgowanie pojawi się we wpisach po terminie. Następnie, gdy faktura będzie już opłacona, to w księgowaniu trzeba ręcznie dodać "date zapłaty". Inaczej księgowanie ciągle jest traktowane jako niezapłacone i będzie widoczne na liście.


powrót do pytań
Wykorzystujemy pliki "cookies" aby nasz serwis lepiej spełniał Państwa oczekiwania. Możesz zablokować możliwość wykorzystywania tych plików poprzez zmianę ustawień w swojej przeglądarce internetowej. ok