KONTAKT


Enadis sp. z o.o.
ul.Morska 149 U2
Gdynia 81-222
Infolinia:
22 350 64 30
pn - pt: 8:30 - 16:30
Jeżeli po zainstalowaniu najnowszej wersji programu Systim Plus w przypadku próby połączenia ("Ustaw port i połącz ponownie") z portem 9999 port nie chce się uzupełnić i jest pusty lub nie jest widoczna wersja oprogramowania SystimPlus, albo użytkownik otrzymuje błąd, np.
"See the end of this message for details on invoking
just-in-time (JIT) debugging instead of this dialog box.
************** Exception Text **************
System.InvalidOperationException: Cannot load Counter Name data because an invalid index '' was read from the registry."
Co trzeba zrobić?
Oznacza to, iż coś mogło się stać z rejestrem komputera i należy sytuację naprawić ręcznie:
1. Upewnić się czy SystimPlus jest wyłączony - jeśli będzie działał w tle, może to spowodować uszkodzenie programu.
2. Uruchomić wiersz poleceń jako administrator. Na przykład wyszukując "CMD", klikając prawym i wybierając "uruchom jako administrator".
3. Przejść do C:\Windows\system32 na przykład komendą: cd C:\Windows\system32
4. Wpisać w konsoli: lodctr /r
5. Powinien pojawić się komunikat "Info: Successfully rebuilt performance counter setting from system backup store".
![]() |
Zapoznaj się z odpowiedziami na często
zadawane pytania » |
![]() |
Sprawdź nasz poradnik wideo Systim »
|
![]() |
Sprawdź pomoc dostępną na koncie Systim w module "Pomoc" »
|