KONTAKT


Enadis sp. z o.o.
ul.Morska 149 U2
Gdynia 81-222
Infolinia:
22 350 64 30
pn - pt: 8:30 - 16:30
Aby dodać poprawnie zamówienie produkcyjne, na początek należy dodać recepturę.
W celu dodania receptury i potem zamówienia należy wykonać dwa podstawowe kroki:
1. Przechodzimy do modułu Sprzedaż i Zakup, następnie zakładki Produkcja > Receptury i klikamy przycisk „dodaj recepturę".
W nowym oknie uzupełniamy wszystkie pola o dane: wybieramy produkt z magazynu (lub dodajemy nowy), następnie dodajemy jego składniki (czyli składowe głównego produktu z magazynu lub dodajemy nowe składniki), opcjonalnie możemy oznaczyć opcję „możliwość dekompletacji" i na koniec zapisujemy wszystko.
Dodaną recepturę można w każdym momencie pobrać do formatu PDF, edytować lub usunąć.
Uwaga! Jeżeli przy tworzeniu receptury oznaczyliśmy opcję dekompletacji, to możemy jej dokonać w zakładce "Produkty". Odnajdujemy na liście wskazany produkt (np. Gra The Sims, w naszym przykładzie) i klikamy ikonę opcję, wybieramy edycję produktu.
W nowym oknie edycji produktu widoczna jest dodatkowa zakładka "Dekompletacja", klikamy ją i widzimy pole do wpisania ilości produktów do zdekompletowania oraz obok opcję wykonania dekompletacji, czyli "dekompletuj produkt". Potwierdzamy wszystko przyciskiem "Zapisz".
2. Następnie przechodzimy do zakładki Produkcja > Zamówienie produkcyjne i klikamy przycisk „dodaj zamówienie".
W nowym oknie uzupełniamy pola o dane: kontrahent (z możliwością dodania nowego kontrahenta), data wystawienia i realizacji, status, magazyn, numer dokumentu i opcjonalnie uwagi oraz wyszykujemy dodaną wcześniej recepturę (która będzie powiązana z tworzonym zamówieniem).
Dodane zamówienie można w każdym momencie pobrać do formatu PDF, edytować lub usunąć.
![]() |
Zapoznaj się z odpowiedziami na często
zadawane pytania » |
![]() |
Sprawdź nasz poradnik wideo Systim »
|
![]() |
Sprawdź pomoc dostępną na koncie Systim w module "Pomoc" »
|