KONTAKT


Enadis sp. z o.o.
ul.Morska 149 U2
Gdynia 81-222
Infolinia:
22 350 64 30
pn - pt: 8:30 - 16:30
Jeśli wystąpi taka sytuacja, że w edycji faktury widać, że dana faktura jest zaksięgowana, a w zakładce "księgowość" się ona nie pojawiła to najprawdopodobniej któryś z użytkowników w zakładce "KH" po lewej stronie nacisnął "krzyżyk" z tabeli "oczekuje na zaksięgowanie" co spowodowało, że ta faktura została oznaczona jako już wcześniej zaksięgowana, w związku z czym nie można jej zaksięgować.
Jeżeli chcemy, aby ta faktura jednak pojawiła się w księgowości, należy wejść w edycję tego dokumentu odznaczyć okienko "zaksięgowana" a następnie zapisać wykonaną zmianę.
Po wykonaniu tej czynności należy ponownie odnaleźć ten dokument na liście np. "dokumentów sprzedaży" kliknąć na "opcję" po prawej stronie dokumentu i z listy wybrać "zaksięguj dokument" po wykonaniu tych czynności proszę pamiętać, aby nie usuwać z tabeli "oczekuje na zaksięgowanie" tego dokumentu. Jeśli zostanie wykonane wszystko zgodnie z instrukcją faktury te będą widoczne w księgowości.
![]() |
Zapoznaj się z odpowiedziami na często
zadawane pytania » |
![]() |
Sprawdź nasz poradnik wideo Systim »
|
![]() |
Sprawdź pomoc dostępną na koncie Systim w module "Pomoc" »
|