KONTAKT


Enadis sp. z o.o.
ul.Morska 149 U2
Gdynia 81-222
Infolinia:
22 350 64 30
pn - pt: 8:30 - 16:30
Problem z automatycznym wylogowywaniem użytkownika z Systim może być związany z równoczesnym używaniem konta na wielu urządzeniach z jednego loginu (użytkownika). W momencie próby zalogowania się na drugim urządzeniu system wyloguje korzystającego z Systim użytkownika. Aby wyeliminować ten problem, wystarczy nadać każdej osobie korzystającej z Systim oddzielny login. Można to zrobić w zakładce Użytkownicy, Kadry, Umowy -> Użytkownicy.
Kolejną przyczyną automatycznego wylogowywania z konta może być błędna konfiguracja routera/modemu, który bezustannie (np. co minutę) zmienia zewnętrzne IP zalogowanego użytkownika. Aby zapobiec wylogowaniu, należy zmienić konfiguracje routera, aby IP użytkownika nie zmieniało się tak często.
![]() |
Zapoznaj się z odpowiedziami na często
zadawane pytania » |
![]() |
Sprawdź nasz poradnik wideo Systim »
|
![]() |
Sprawdź pomoc dostępną na koncie Systim w module "Pomoc" »
|