KONTAKT


Enadis sp. z o.o.
ul.Morska 149 U2
Gdynia 81-222
Infolinia:
22 350 64 30
pn - pt: 8:30 - 16:30
Jeżeli są widoczne jakieś rozbieżności w wygenerowanym bilansie pomiędzy aktywami, a pasywami, należy sprawdzić, za jaki okres bilans jest pobierany. Jeśli raport pobierany jest w połowie roku, należy pamiętać, żeby zaznaczyć opcję "dolicz Rachunek Zysków i Strat", ponieważ zazwyczaj na koniec roku dokonujemy przeksięgowania na wynik finansowy, stąd też powstają pewne rozbieżności kwotowe.
Po zaznaczeniu opcji wyżej wskazanej aktywa będą się równały pasywom, jeśli księgowania są dodane w sposób poprawny.
Jeśli to nie pomoże należy prześledzić wszystkie księgowania na kontach i sprawdzić skąd bierze się różnica. Może również wystąpić taka sytuacja, że plan kont/bilans był modyfikowany, i niektóre z kont z planu kont nie zostały podpięte pod odpowiednie pozycje bilansu.
![]() |
Zapoznaj się z odpowiedziami na często
zadawane pytania » |
![]() |
Sprawdź nasz poradnik wideo Systim »
|
![]() |
Sprawdź pomoc dostępną na koncie Systim w module "Pomoc" »
|