Nie mogę wysłać deklaracji z SystimPlus, co zrobić?

Jeżeli po zainstalowaniu najnowszej wersji SystimPlus (i posiadaniu aktualnego podpisu elektronicznego zainstalowanego na komputerze, zarejestrowanego i podłączonego pod USB) nadal wysyłka nie jest możliwa — nie można wysłać deklaracji lub nie pojawia się na liście podpis do wyboru, należy pokierować się instrukcją niżej wymienioną.

W przypadku, gdy lista podpisów do wyboru jest pusta lub nie widać na niej naszego podpisu, należy:
1. uruchomić SystimPlus,
2. kliknąć raz na numer wersji SystimPlus, co spowoduje pojawienie się dodatkowych opcji,
3. zaznaczyć kwadracik przy opcji "Wyświetl wszystkie certyfikaty..." i spróbować ponownie wysłać deklarację. W komunikacie wyboru podpisu powinna pojawić się pełna lista certyfikatów do wyboru.

Jeżeli jednak tak się nie stanie lub nie można wysłać deklaracji, bo wyświetla się komunikat o nieaktualnej wersji SystimPlus, należy zaznaczyć kwadrat przy opcji "Użyj algorytmu SHA1", a więc:
1. uruchomić SystimPlus,
2. kliknąć raz na numer wersji SystimPlus, co spowoduje pojawienie się dodatkowych opcji,
3. zaznaczyć kwadracik przy opcji "Użyj algorytmu SHA1" i spróbować ponownie wysłać deklarację.

powrót do pytań

Skomentuj




Wersja DEMO - przetestuj za darmo! Załóż konto Systim w 15 sekund!