Jak anulować wystawioną fakturę?

W Systim istnieje możliwość anulowania faktur, dzięki przyciskowi „anuluj” - opcja dostępna przy „edycji” danego dokumentu w prawym dolnym rogu.

Oznacza to, że najpierw należy wystawić dany dokument sprzedażowy, a następnie wejść w jego edycję i kliknąć prawym dolnym rogu opcję „anuluj” -> widoczna w formie tekstowej (napis), należy w nią kliknąć, a następnie potwierdzić całą zmianę przyciskiem „Zapisz”. Od tej pory dokument zostanie oznaczony, jako anulowany.

Po wykonaniu powyższej operacji, w zakładce „Sprzedaż'' na liście wystawionych dokumentów widoczne będzie szare przekreślenie pozycji faktury, oznacza to, iż dana faktura została anulowana (ale nie usunięta!).

Aby cofnąć całą operację, należy raz jeszcze wejść w edycję danej faktury i kliknąć ponownie przycisk „anuluj” oraz zatwierdzić całą operację przyciskiem „Zapisz”. Faktura powinna wrócić do stanu bieżącego sprzed anulowania.

powrót do pytań

Skomentuj




Wersja DEMO - przetestuj za darmo! Załóż konto Systim w 15 sekund!