Jak zmienić status zamówienia?

Status zamówienia można zmieniać w zakładce „Zamówienia” poprzez kliknięcie zielonej ikony „strzałki”, znajdującą się pod nazwą kolumny w konkretnej pozycji zamówienia → o nazwie „Status”.

Klikając na daną strzałkę, zmieniamy status zamówienia (informacja o zmianie statusu wysyłana jest na adres e-mail danego kontrahenta z zamówienia, jeżeli adres e-mail był podany w danym kontrahencie — zakładka „Kontrahenci”).

Dostępne statusy zamówienia w dokładnej kolejności (podczas klikania na strzałkę):
- złożone
- w realizacji
- skompletowane
- wysłane
- anulowane
- w reklamacji

Uwaga! Aby informacja o zmianie statusu była prawidłowo wysyłana do danych kontrahentów, najpierw należy skonfigurować swoją pocztę e-mail w Systim (poniżej znajdują się szczegółowe informacje na ten temat).

KONFIGURACJA POCZTY E-MAIL DO WYSYŁKI
Z naszego adresu e-mail będą wychodziły wszystkie wiadomości wychodzące z systemu (np. powiadomienia o zmianie statusów zamówień czy dla producentów).

W związku, z czym należy wejść w moduł „Administracja” i zakładkę „opcje”, a po lewej stronie wybrać opcję „Ustawienia”. Należy zjechać w dół (scroll myszką) i odnaleźć kategorie „Konfiguracja poczty e-mail”. Tutaj muszą zostać uzupełnione dokładnie wszystkie pola, aby poczta została prawidłowo skonfigurowana. Żadne pole nie może zostać puste.

SZABLONY WIADOMOŚCI E-MAIL
** Szablony wysyłanych wiadomości można zmieniać w module → „administracja”, następnie opcja po lewej stronie → „statusy zamówień” i należy wejść w opcję edycji, aby dokonać modyfikacji szablonu. Po kliknięciu opcji wyświetli się okno zmiany informacji.


powrót do pytań
Wykorzystujemy pliki "cookies" aby nasz serwis lepiej spełniał Państwa oczekiwania. Możesz zablokować możliwość wykorzystywania tych plików poprzez zmianę ustawień w swojej przeglądarce internetowej. ok