Jak zmienić status zamówienia?

Status zamówienia można zmieniać w zakładce „Zamówienia” poprzez kliknięcie zielonej ikony „strzałki”, znajdującą się pod nazwą kolumny w konkretnej pozycji zamówienia → o nazwie „Status”.

Klikając na daną strzałkę, zmieniamy status zamówienia (informacja o zmianie statusu wysyłana jest na adres e-mail danego kontrahenta z zamówienia, jeżeli adres e-mail był podany w danym kontrahencie — zakładka „Kontrahenci”).

Dostępne statusy zamówienia w dokładnej kolejności (podczas klikania na strzałkę):
- złożone
- w realizacji
- skompletowane
- wysłane
- anulowane
- w reklamacji

Uwaga! Aby informacja o zmianie statusu była prawidłowo wysyłana do danych kontrahentów, najpierw należy skonfigurować swoją pocztę e-mail w Systim (poniżej znajdują się szczegółowe informacje na ten temat).

KONFIGURACJA POCZTY E-MAIL DO WYSYŁKI
Z naszego adresu e-mail będą wychodziły wszystkie wiadomości wychodzące z systemu (np. powiadomienia o zmianie statusów zamówień czy dla producentów).

W związku, z czym należy wejść w moduł „Administracja” i zakładkę „opcje”, a po lewej stronie wybrać opcję „Ustawienia”. Należy zjechać w dół (scroll myszką) i odnaleźć kategorie „Konfiguracja poczty e-mail”. Tutaj muszą zostać uzupełnione dokładnie wszystkie pola, aby poczta została prawidłowo skonfigurowana. Żadne pole nie może zostać puste.

SZABLONY WIADOMOŚCI E-MAIL
** Szablony wysyłanych wiadomości można zmieniać w module → „administracja”, następnie opcja po lewej stronie → „statusy zamówień” i należy wejść w opcję edycji, aby dokonać modyfikacji szablonu. Po kliknięciu opcji wyświetli się okno zmiany informacji.


powrót do pytań

Skomentuj







Masz pytania?
Zapoznaj się z odpowiedziami na często
zadawane pytania »
Sprawdź nasz poradnik wideo Systim »
Sprawdź pomoc dostępną na koncie Systim w module "Pomoc" »
Wykorzystujemy pliki "cookies" aby nasz serwis lepiej spełniał Państwa oczekiwania. Możesz zablokować możliwość wykorzystywania tych plików poprzez zmianę ustawień w swojej przeglądarce internetowej. ok