Dlaczego nie pojawia się cena netto oraz VAT w karcie produktu ?

Jeżeli w karcie produktu nie jest widoczna cena netto oraz stawka VAT danego produktu, oznacza to, że w programie zostało zaznaczone, że firma nie jest płatnikiem VAT.
Jeśli opcja ta została błędnie zaznaczona, to należy wejść w zakładkę "księgowość" > "konfiguracja" > "dane firmy i ustawienia księgi handlowej" odnaleźć opcję "Płatnik VAT" i ustawić na "tak" po czym zapisać zmiany.

Jeżeli działalność jest płatnikiem VAT, w karcie produktu będą widoczne:
- Domyślna cena zakupu,
- Cena netto sprzedaży,
- Stawka VAT,
- Cena brutto sprzedaży.


powrót do pytań

Skomentuj




Wykorzystujemy pliki "cookies" aby nasz serwis lepiej spełniał Państwa oczekiwania. Możesz zablokować możliwość wykorzystywania tych plików poprzez zmianę ustawień w swojej przeglądarce internetowej. ok