Podany komunikat o błędzie wskazuje, iż obecna wersja oprogramowania SystimPlus jest nieaktualna lub podłączony jest zły, lub nieaktualny podpis elektroniczny.
W związku z powyższym należy odinstalować SystimPlus i upewnić się, że Systim+ jest wyłączony (najlepiej również sprawdzić to w menadżerze zadań Windows).
Następnie proszę upewnić się, że katalog gdzie SystimPlus był zainstalowany jest pusty (zwykle jest to katalog c:\Pliki Programów (x86)\SystimPlus lub c:\Program Files\SystimPlus).
W kolejnym kroku proszę pobrać i zainstalować najnowszą wersję programu (ze strony
https://www.systim.pl/wysylanie-e-deklaracji.php ), najlepiej zainstalować klikając prawym przyciskiem na ikonę instalatora i wybierając "uruchom jako administrator", po instalacji należy włączyć program (zalecane jest również z opcją "uruchom jako administrator") oraz odświeżyć stronę WWW gdzie wysyłamy deklaracje na koncie Systim. Teraz proszę spróbować wysłać ponownie deklarację.
Odnośnie podpisu elektronicznego należy upewnić się, iż podpis elektroniczny jest poprawny, jest zainstalowany na komputerze i podłączony pod port USB oraz jest aktualny (podpisy posiadają odpowiednie daty ważności).
Proszę zwrócić uwagę, że na niektórych komputerach czytnik z podpisem elektronicznym powinien być podpięty do komputera PRZED uruchomieniem SystimPlus. W takim wypadku po podpięciu czytnika można zamknąć Systim Plus i uruchomić go ponownie.