Co zrobić, gdy produkt nie wrócił na magazyn po zwrocie?

Produkty automatycznie wracają lub wychodzą z magazynu po wystawieniu dokumentu magazynowego (przyjęcie/wydanie), oraz przy wystawianiu dokumentów sprzedaży/zakupu, jeśli zaznaczyliśmy opcję "wydaj z magazynu".

Jeśli jednak na magazynie występują rozbieżności w stanach, to można wymusić w programie ponowne przeliczenie stanów magazynowych. W tym celu należy wejść w edycję danego produktu (zakładka "Produkty" i przy pozycji danego produktu wystarczy najechać myszką i wybrać pierwszą ikonę po lewej w postaci "ołówka").

W edycji danego produktu po prawej stronie znajduje się dodatkowa tabela z informacjami o stanie produktu na magazynie. Poniżej znajduje się opcja "przelicz stany magazynowe", którą należy kliknąć. W tym momencie stany magazynowe powinny przeliczyć prawidłową ilość produktu. Aby wszystko zatwierdzić, należy kliknąć jeszcze opcję "zapisz".

powrót do pytań
Wykorzystujemy pliki "cookies" aby nasz serwis lepiej spełniał Państwa oczekiwania. Możesz zablokować możliwość wykorzystywania tych plików poprzez zmianę ustawień w swojej przeglądarce internetowej. ok