Jak drukować paragony z Systim?

1. Aby drukować paragony z Systim, program SystimPlus musi być połączony z drukarką.

Jeśli już połączyliśmy się z drukarką, sprawdzamy, jaki jest status połączenia, na którym nasłuchuje program SystimPlus.

- Poprawny status: "Nasłuchiwanie"

Jeśli status jest ustawiony na „Nasłuchiwanie”, oznacza to, że SystimPlus oczekuje danych na porcie 9999 (port 9999 jest domyślny, można użyć innego, dostępnego portu).

2. Następnie uruchamiamy przeglądarkę i logujemy się na nasze konto Systim oraz przechodzimy do zakładki:

- Sprzedaż i magazyn → Sprzedaż

Po kilku sekundach SystimPlus poinformuje nas o połączeniu z Systim (poprzez chmurkę nad ikoną Systimplus (prawy dolny róg ikon na pasku Windows) z komunikatem „SystimPlus połączył się z Systim”).

3. Jeśli posiadamy już wystawiony paragon, odszukujemy go w zakładce „Sprzedaż”, najeżdżamy myszką na jego pozycję, aby ukazały się dodatkowe ikony opcji. Z widocznych ikon opcji wybieramy drugą w kolei, oznaczającą „sfiskalizuj paragon”.

Po kliknięciu opcji paragon zostanie wydrukowany na wybranej drukarce fiskalnej.

* Należy pamiętać o tym, aby SystimPlus był cały czas uruchomiony podczas drukowania paragonów. Przed wydrukowaniem paragonu należy również upewnić się, że jesteśmy wciąż zalogowani w Systim oraz posiadamy aktywne połączenie z internetem!


powrót do pytań
Wykorzystujemy pliki "cookies" aby nasz serwis lepiej spełniał Państwa oczekiwania. Możesz zablokować możliwość wykorzystywania tych plików poprzez zmianę ustawień w swojej przeglądarce internetowej. ok