Utworzone konto klienta nie ma dostępu do zakładek.

Jeżeli utworzyliśmy konto dla klienta - indywidualny dostęp klienta do konta w celu składania przez niego zamówień, musimy upewnić się, czy włączyliśmy dla niego odpowiednie uprawnienia do zakładek "produkty", "zamówienia" i "faktury". Ponieważ w innym wypadku będzie on widział komunikat "Brak dostępu" i jego dostęp do wybranych zakładek będzie zablokowany.

W celu zmiany ustawień uprawnień (włączenia lub wyłączenia), należy w module "Ustawienia" odnaleźć sekcję "Dostęp kontrahenta". Tam znajdują się następujące uprawnienia możliwe do włączenia lub wyłączenia:

- "Dostęp do zakładki "faktury": Domyślnie włączone".
- "Dostęp do zakładki "produkty": Domyślnie włączone".
- "Dostęp do zakładki "zamówienia": Domyślnie włączone".
- "Dostęp do zakładki "projekty": Domyślnie wyłączone".
- "Kontrahenci widzą faktury: Domyślnie "tylko dotyczące swoich zamówień" (tylko dotyczące swoich zamówień lub wszystkie faktury swojej firmy)".

powrót do pytań

Skomentuj




Wersja DEMO - przetestuj za darmo! Załóż konto Systim w 15 sekund!