Dlaczego program SystimPlus się wyłącza?

Jeżeli po poprawnej instalacji SystimPlus działa poprawnie tylko przy pierwszym uruchomieniu (później nie chce się już otwierać lub jest usuwany z komputera) lub podczas uruchomienia pojawiła się komunikat, że nastąpi uruchomienie, lecz nie zostaną pobrane aktualności z powodu blokowania przez antywirus lub firewall.

To oznacza, iż mają Państwo nieaktualną wersję programu SystimPlus oraz jakieś oprogramowanie blokuje dostęp do programu - prawdopodobnie jakiś program usuwa niektóre dane instalacji. Najlepiej w tym wypadku:
- sprawdzić po wyłączeniu SystimPlus, czy w folderze zapisu programu C:/... znajdują się wszystkie pliki instalacyjne, czy też nie. Być może system oczyszczający komputer, antywirus lub inny program usuwa część ważnych danych instalacyjnych,
- lub sprawdzić, czy instalują Państwo SystimPlus (lub uruchamiają), jako administrator. Być może nie mają Państwo pełnych uprawnień do instalacji danego programu lub jego otworzenia.

Proszę dla pewności sprawdzić jeszcze na innym komputerze działanie programu SystimPlus (na innym komputerze, ale nie znajdującym się, np. w tej samej firmie czy w domu, ponieważ wszystkie te komputery mogą mieć identyczne dane zabezpieczeń lub te same oprogramowania).

powrót do pytań

Skomentuj




Wersja DEMO - przetestuj za darmo! Załóż konto Systim w 15 sekund!


Wykorzystujemy pliki "cookies" aby nasz serwis lepiej spełniał Państwa oczekiwania. Możesz zablokować możliwość wykorzystywania tych plików poprzez zmianę ustawień w swojej przeglądarce internetowej. ok