KONTAKT


Enadis sp. z o.o.
ul.Morska 149 U2
Gdynia 81-222
Infolinia:
22 350 64 30
pn - pt: 8:30 - 16:30
Rejestr sprzedaży/ zakupu VAT
Jeśli w rejestrach VAT nie pojawiają się księgowania, to najpierw upewnij się, czy faktura została zaksięgowana do rejestrów VAT. Następnie należy sprawdzić czy są poprawnie wykonane księgowania. Może się zdarzyć, że podczas księgowania faktury VAT faktura została zaksięgowana w inny miesiąc niż tego oczekiwaliśmy (np. dlatego że odpowiedni miesiąc był już zamknięty).
Dlatego w takiej sytuacji należy wejść w edycję tego księgowania poprzez zakładkę "księgowość" >> "KH" tutaj trzeba odnaleźć te fakturę i dokonać zmian w sekcji "rejestr VAT", tzn. zmienić datę na odpowiednią. Po wprowadzonych zmianach należy pamiętać aby dane zmiany zapisać poprzez zielona ikonę "zapisz" za dole strony. Po wykonaniu tych czynności należy przejść do ponownego pobrania rejestru VAT sprzedaży/zakupu.
![]() |
Zapoznaj się z odpowiedziami na często
zadawane pytania » |
![]() |
Sprawdź nasz poradnik wideo Systim »
|
![]() |
Sprawdź pomoc dostępną na koncie Systim w module "Pomoc" »
|