Określono nieprawidłowy typ dostawcy?

Uprzejmie informujemy że w związku z ostatnią aktualizacją systemu Windows mogą wystąpić problemy z podpisywaniem deklaracji. Problem ten nie wynika z działania Systim, ale jest to problem związany z działaniem samego podpisu elektronicznego w systemie Windows.


Objawem jest pojawienie się komunikatu "określono nieprawidłowy typ dostawcy". Komunikat może się pojawić również w wersji angielskiej "Invalid provider type specified". Na chwilę obecną nie ma całkowitego rozwiązania dla tego problemu, dostawcy podpisów elektronicznych proponują jednak jego obejście poprzez usunięcie certyfikatu, którego używamy, z magazynu certyfikatów Windows (magazyn "Osobisty") i ponowne zarejestrowanie certyfikatu.


Według uzyskanych przez nas informacji nie rozwiązuje to trwale problemu - sytuacja może się powtórzyć, należy wówczas zastosować to samo tymczasowe obejście problemu. W przypadku gdyby mimo to opcja wciąż nie działała, prosimy o kontakt z dostawcą Państwa podpisu elektronicznego - problem jest już im znany i zaproponują obejście.
Aktualizacja systemów Windows przebiega stopniowo - w związku z czym problem ten może występować na niektórych komputerach, zaś na innych nie.


powrót do pytań

Skomentuj




Wersja DEMO - przetestuj za darmo! Załóż konto Systim w 15 sekund!