Jak dodać raport kasowy w pełnej księgowości?

Aby dodać raport kasowy w pełnej księgowości, należy przejść do modułu księgowości i zakładki „KH”. Następnie dodajemy nowe księgowanie przyciskiem „dodaj nowy wpis”, a z pola „rodzaj dokumentu” wybieramy „Raport kasowy”.

Tutaj najpierw klikamy „utwórz operację” i możemy dodać wybraną operację, np. wpłata od kontrahenta X oraz ustalić odpowiednie konta WN i MA dla tej operacji.

Gdy dodamy już odpowiednie operacje, w oknie dodawania operacji będzie można je dodawać poprzez przycisk „dodaj operację” (znajdujący się obok p.w. opcji).

Po uzupełnieniu wszystkich podstawowych danych oraz sekcji "Księgowanie" można potwierdzić wszystko przyciskiem „Zapisz”. Raport kasowy zostanie dodany do listy księgowań.

Następnie taki raport można pobrać do formatu PDF za pomocą ikony "Opcje" i wyboru opcji "Pobierz raport kasowy" - przy pozycji raportu na liście księgowań.


powrót do pytań
Wykorzystujemy pliki "cookies" aby nasz serwis lepiej spełniał Państwa oczekiwania. Możesz zablokować możliwość wykorzystywania tych plików poprzez zmianę ustawień w swojej przeglądarce internetowej. ok