KONTAKT
Enadis sp. z o.o.
ul.Morska 149 U2
Gdynia 81-222
Infolinia:
22 350 64 30
pn - pt: 8:30 - 16:30
Dzięki programowi do obsługi zamówień Systim możesz udostępniać swoim kontrahentom możliwości składania zamówień poprzez Twój panel firmowy Systim. Panel możesz udostępnić wybranym użytkownikom, nadając im indywidualny login i hasło do logowania. Możesz również w łatwy sposób pobierać zamówienia bezpośrednio z Allegro i na ich podstawie wystawiać faktury (lub inne dokumenty sprzedażowe) i wydania z magazynu. Dodatkowo możliwe jest wprowadzanie zamówień do dostawców/producentów. Zamówienia mogą być również składane przez klientów z poziomu sklepu internetowego Systim.
Udostępnienie kontrahentom panelu firmowego Systim umożliwi im składanie zamówień na dostępne produkty i towary oraz udostępnienie go swoim pracownikom - umożliwi sprawne zarządzanie danymi zamówieniami i wystawianie do nich dokumentów sprzedażowych i magazynowych. Pozwoli także określić grupę osób, które będą odpowiedzialne za obsługę zamówień.
W zakładce zamówienia znajduje się pełna lista złożonych zamówień od klientów, do dostawców i producentów oraz zamówień z Allegro. Nowe zamówienia można składać na cztery sposoby: wprowadzając je samodzielnie na podstawie informacji przekazanych przez klienta (np. telefonicznie), składając zamówienie w Allegro, składając zamówienie w sklepie internetowym Systim, albo bezpośrednio udostępniając klientom dostęp do panelu zamówień, aby mogli złożyć zamówienie samodzielnie.
W złożonych zamówieniach (dodanych już do Systim) można zmieniać ich statusy (w kolejności, jako: złożone, w realizacji, skompletowane i wysłane oraz anulowane lub w reklamacji). Wystarczy kliknąć ikonę strzałki "→", aby zmienić status danego zamówienia. Po zmianie statusu zostaje automatycznie wysłana wiadomość e-mail do kontrahenta z informacją o wykonanej czynności (zmianie statusu zamówienia) i dodatkowo pojawia się nowa ikona z możliwością pobrania zamówienia do wersji PDF.
W zakładce zamówienia dostępna jest również możliwość integracji z Allegro, dzięki czemu nowe zamówienia składane na platformie Allegro (przez naszych klientów) pojawią się w programie Systim. Z widocznego zamówienia na liście zamówień z Allegro będzie można następnie wystawić fakturę, czy paragon zwykły lub fiskalny (i inne dokumenty).
Zamówienia mogą być także składane z poziomu sklepu internetowego. Klient wchodzi na stronę naszego sklepu internetowego, składa zamówienie, które następnie trafia do panelu naszego programu Systim. Z takiego zamówienia można następnie wystawić dokument sprzedażowy lub magazynowy.
Dodatkowo możliwe jest również dodawanie zamówień do dostawców lub producentów, możliwość wygenerowania zapytania ofertowego, rozdzielenie lub połączenie zamówienia, wysłanie wiadomości e-mail do dostawców i możliwość dodania faktury zakupowej do wystawionych zamówień dostawców.
Ostatnia przydatna opcja, to możliwość zaimportowania zamówienia z Excela. Należy utworzyć odpowiednik plik Excel z danymi z zamówienia i zaimportować go do programu Systim. System utworzy na podstawie wgranego pliku i umieszczonych tam danych odpowiednie zamówienie. Następnie będzie można z zamówienia wystawić dokument sprzedażowy lub magazynowy.
Co umożliwia program do zamówień Systim:
Obsługa zamówień w Systim - wideo
Więcej szczegółów na: