KONTAKT


Enadis sp. z o.o.
ul.Morska 149 U2
Gdynia 81-222
Infolinia:
22 350 64 30
pn - pt: 8:30 - 16:30
Błędy występujące na koncie Systim mogą Państwo zgłaszać poprzez czat na naszej stronie www lub wiadomość mailową przesłaną bezpośrednio ze swojej skrzynki pocztowej, lub z naszego formularza na stronie www.
Uwaga!
Przypominamy o dokładnym podaniu kompletu informacji niezbędnych do zdiagnozowania problemu i jego odnalezienia:
- numer (lub nazwa) konta Systim, na którym występuje wskazany błąd,
- opis lub zrzut ekranu występującego błędu (ukazanie gdzie wystąpił błąd),
- opis wykonywanych przez Państwa czynności, które spowodowały wystąpienie błędu (dokładny opis krok po kroku co Państwo dodawali i gdzie oraz jakie dane zostały umieszczone, np. w raporcie, fakturze itp., abyśmy mogli odtworzyć błąd i sprawdzić jego przyczynę),
- adres e-mail podany przy rejestracji konta Systim (lub inny kontaktowy).
Zgłoszenia błędów niezawierające kompletu informacji mogą być niesprawdzane przez Dział Techniczny ze względu na niemożliwość ustalenia błędu lub mogą skutkować dłuższym czasem oczekiwania na rozwiązanie problemu.
![]() |
Zapoznaj się z odpowiedziami na często
zadawane pytania » |
![]() |
Sprawdź nasz poradnik wideo Systim »
|
![]() |
Sprawdź pomoc dostępną na koncie Systim w module "Pomoc" »
|