Witamy w Pomocy technicznej Systim


Skorzystaj z wyszukiwarki pytań i odpowiedzi



Zbiór wszystkich pytań z Pomocy:


« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 »
Mechanizm podzielonej płatności (split payment)
Musi być zaznaczone zgłoszenie do ubezpieczeń emerytalnego i rentowego - co oznacza taki komunikat z ZUS na deklaracji
Na co zwrócić uwagę -samodzielnie prowadzenie Ksiąg Handlowych w Systim
Na jakich systemach operacyjnych działa SystimPlus?
Na każdej fakturze pojawia się kwota zapłacona - co zrobić jeśli faktura ma być dopiero "do zapłaty"?
Nadpłata - jak ją rozliczyć ?
Nie działa skonfigurowana poczta w Systim. Co zrobić?
Nie mogę wysłać deklaracji z SystimPlus, co zrobić?
Nie można pobrać dokumentu PDF, pokazuje się jako nieprawidłowy.
Nie można podpisać deklaracji/pliku JPK w SystimPlus?
Nie można zaksięgować różnic kursowych
Niezgodności w stanie magazynowym.
Niezgodności zestawienia PIT/CIT (kwoty kosztów i przychodów nie zgadzają się z zaksiegowanymi fakturami).
Okres rozliczeniowy podatku PIT/CIT oraz podatku VAT?
Plik DRA błędnie wczytuje się do Płatnika
Po wybraniu opcji płatności "za pobraniem" w sklepie, Systim przekierowuje do płatności. Dlaczego?
Podczas drukowania paragonu, pojawia się komunikat informujący, że upłynęło 24 lub 48 godzin od ostatniego raportu?
Podczas wysyłania deklaracji ZUS pokazuje się komunikat błędu "zła struktura KEDU".
Pomimo poprawnej konfiguracji Systim oraz SystimPlus nie następuje połączenie z programem.
Pomimo wysłania deklaracji bramka pokazuje status 300 - brak dokumentu
Program do faktur online - czy Systim posiada taką funkcjonalność?
Raport lista płatności w okresie nie uzupełnia pól
Różnice kursowe od środków pieniężnych na rachunku walutowym
Skąd pobrać dane do PayU w sklepie Systim?
Skąd pobrać zestawienie faktur i płatności kontrahenta?
Suma kontrolna na deklaracji JPK_V7 różna od wartości podatku w deklaracji
Systim Plus - nowe połączenie z Systim
Ulga za złe długi w przypadku przenoszenia danych z innego programu.
Urządzenie dołączone do komputera nie działa - komunikat przy podpisywaniu deklaracji podpisem elektronicznym
Utworzone konto klienta nie ma dostępu do zakładek.
W danych ZUS brak zgłoszenia, którego dotyczy wyrejestrowanie - co oznacza taki komunikat błędu podczas wysyłki deklaracji ZUS?
W jaki sposob dodać "urlop ojcowski" do kalendarza pracownika?
W jaki sposób dodać KP i KW w programie ?
W jaki sposób na paragonie fiskalnym pozwolić na zapisywanie liczb po przecinku.
W jaki sposób utworzyć korektę VAT EU ?
W jaki sposób wyłączyć PPK ?
W jaki sposób wystawić korektę JPK VAT ?
W jaki sposób zaksięgować w KPiR podatek od nieruchomości ?
W jaki sposób zaznaczyć w systemie informację, że pracownik jest archiwalny?
W jakich godzinach dostępna jest pomoc techniczna?
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 »
Wersja DEMO - przetestuj za darmo! Załóż konto Systim w 15 sekund!