Po wybraniu opcji płatności "za pobraniem" w sklepie, Systim przekierowuje do płatności. Dlaczego?

W opcji "administracja" -> "rodzaje płatności" w płatności rodzaju "za pobraniem" - należy wykonać następujące czynności (kroki):
1.Ustawić, aby dla tego rodzaju płatności nie było zaznaczone "wyświetlaj płatności PayU". To spowoduje, że płatności nie będą się wyświetlać.
2. Następnie w opcjach sklepu trzeba utworzyć nowy szablon wiadomości (np. "dziękujemy za zakup. Zapłacisz kurierowy przy odbiorze przesyłki.").
3. Następnie w rodzajach płatności trzeba wybrać ten szablon wiadomości przy tym rodzaju płatności ,żeby użytkownikowi się wyświetlił odpowiedni komunikat.
4. Jako ostatnia rzecz, należy upewnić się, że w opcjach sklepu "w opcjach dostawy", przy dostawie "za pobraniem" jest wymuszona płatność również "za pobraniem".


powrót do pytań

Skomentuj




Wersja DEMO - przetestuj za darmo! Załóż konto Systim w 15 sekund!


Wykorzystujemy pliki "cookies" aby nasz serwis lepiej spełniał Państwa oczekiwania. Możesz zablokować możliwość wykorzystywania tych plików poprzez zmianę ustawień w swojej przeglądarce internetowej. ok