Co oznaczają statusy płatności PayU?

Jeżeli w module "Administracja" i zakładce "opcje sklepu" mamy skonfigurowaną płatność PayU, będziemy mieli możliwość podejrzenia statusów płatności, które informują nas o stanie płatności.

Statusy płatności widoczne są w zakładce "Zamówienia" (tam gdzie będą wpływały zamówienia złożone przez klientów) w ostatniej kolumnie "status PayU". Pod daną kolumną będą ukazywały się tekstowe informacje na temat statusu płatności.

Poszczególne statusy oznaczają:
- "nowa" - utworzone zostało zamówienie i płatność oczekuje na zapłatę,
- "zakończona" - płatność została zrealizowana i wpłynęła na konto PayU,
- "brak statusu" - w przypadku niektórych starszych płatności (zwłaszcza, jeśli nie zostały one zrealizowane) program może nie mieć informacji o ich statusie. Status ten może również występować w przypadku, gdy dana płatność nie miała być realizowana przez PayU.

Statusy są zależne od PayU, więcej informacji można też uzyskać na stronach PayU. Te statusy dotyczą tylko płatności PayU!

powrót do pytań
Wykorzystujemy pliki "cookies" aby nasz serwis lepiej spełniał Państwa oczekiwania. Możesz zablokować możliwość wykorzystywania tych plików poprzez zmianę ustawień w swojej przeglądarce internetowej. ok