KONTAKT


Enadis sp. z o.o.
ul.Morska 149 U2
Gdynia 81-222
Infolinia:
22 350 64 30
pn - pt: 8:30 - 16:30
Jeżeli w module "Ustawienia" i zakładce "opcje sklepu" mamy skonfigurowaną płatność PayU, będziemy mieli możliwość podejrzenia statusów płatności, które informują nas o stanie płatności.
Statusy płatności widoczne są w zakładce "Zamówienia" (tam gdzie będą wpływały zamówienia złożone przez klientów) w ostatniej kolumnie "status PayU". Pod daną kolumną będą ukazywały się tekstowe informacje na temat statusu płatności.
Poszczególne statusy oznaczają:
- "nowa" - utworzone zostało zamówienie i płatność oczekuje na zapłatę,
- "zakończona" - płatność została zrealizowana i wpłynęła na konto PayU,
- "brak statusu" - w przypadku niektórych starszych płatności (zwłaszcza, jeśli nie zostały one zrealizowane) program może nie mieć informacji o ich statusie. Status ten może również występować w przypadku, gdy dana płatność nie miała być realizowana przez PayU.
Statusy są zależne od PayU, więcej informacji można też uzyskać na stronach PayU. Te statusy dotyczą tylko płatności PayU!
![]() |
Zapoznaj się z odpowiedziami na często
zadawane pytania » |
![]() |
Sprawdź nasz poradnik wideo Systim »
|
![]() |
Sprawdź pomoc dostępną na koncie Systim w module "Pomoc" »
|