KONTAKT


Enadis sp. z o.o.
ul.Morska 149 U2
Gdynia 81-222
Infolinia:
22 350 64 30
pn - pt: 8:30 - 16:30
Jeżeli po zalogowaniu się na konto Systim nie widzisz domyślnego planu kont, należy:
1. stworzyć rok księgowy inny niż ten, który jest obecnie, np. 2019-01-01 - 2019-12-31 i ustawić jako aktywny,
2. usunąć aktualny rok księgowy,
3. dodać ponownie aktualny rok księgowy i ustawić jako aktywny,
4. można usunąć rok księgowy 2019.
Powyższe czynności powinny spowodować przywrócenie stanu bieżącego (poprawnego) w planie kont.
![]() |
Zapoznaj się z odpowiedziami na często
zadawane pytania » |
![]() |
Sprawdź nasz poradnik wideo Systim »
|
![]() |
Sprawdź pomoc dostępną na koncie Systim w module "Pomoc" »
|