Jak zgłosić występujący błąd?

Błędy występujące na koncie Systim mogą Państwo zgłaszać poprzez czat na naszej stronie www lub wiadomość mailową przesłaną bezpośrednio ze swojej skrzynki pocztowej, lub z naszego formularza na stronie www — wiadomość przesyłana jest na adres „kontakt@systim.pl”.

Uwaga!
Przypominamy o dokładnym podaniu kompletu informacji niezbędnych do zdiagnozowania problemu i jego odnalezienia:
- numer (lub nazwa) konta Systim, na którym występuje wskazany błąd,
- opis lub zrzut ekranu występującego błędu (ukazanie gdzie wystąpił błąd),
- opis wykonywanych przez Państwa czynności, które spowodowały wystąpienie błędu (dokładny opis krok po kroku co Państwo dodawali i gdzie oraz jakie dane zostały umieszczone, np. w raporcie, fakturze itp., abyśmy mogli odtworzyć błąd i sprawdzić jego przyczynę),
- adres e-mail podany przy rejestracji konta Systim (lub inny kontaktowy).

Zgłoszenia błędów niezawierające kompletu informacji mogą być niesprawdzane przez Dział Techniczny ze względu na niemożliwość ustalenia błędu lub mogą skutkować dłuższym czasem oczekiwania na rozwiązanie problemu.


powrót do pytań

Skomentuj




Wersja DEMO - przetestuj za darmo! Załóż konto Systim w 15 sekund!


Wykorzystujemy pliki "cookies" aby nasz serwis lepiej spełniał Państwa oczekiwania. Możesz zablokować możliwość wykorzystywania tych plików poprzez zmianę ustawień w swojej przeglądarce internetowej. ok